loading...
لوازم خانگی افراکالا
افراکالا بازدید : 39 یکشنبه 07 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

جنرال گلد یا به انگلیسی General Gold یکی از برند های چینی بازار می باشد که در زمینه تولید کولر گازی، اسپلیت و سیستم های تهویه مطبوع فعالیت داردکولر گازی جنرال گلد از کیفیت ساخت خوب در کنار قیمت بسیار مناسب برخوردار است. طراحی کولر گازی General Gold بسیار ساده و زیباست. این کولر گازی به رنگ سفید تولید می شود و با دکوراسیون منزل شما به راحتی هماهنگ می شود. کولر گازی های جنرال گلد دارای گاز R410 هستند و مصرف انرژی پایین و عملکرد بسیار خوبی دارند. جنرال گلد در برخی از کولر گازی های خود از تکنولوژی اینورتر استفاده نموده است. این تکنولوژی در مصرف انرژی تا حد زیادی صرفه جویی کرده و سرما و گرمای یکنواختی را در اختیار شما قرار می دهد و به طول عمر دستگاه اضافه می کنداسپلیت جنرال گلد با عملکرد سرمایش و گرمایش به صورت اسپلیت تک پنل ساخته می شوند و از کیفیت ساخت خوبی برخوردار هستند 

 

جنرال گلد General GOLD یکی از برند های خوشنام در تولید کولرهای گازی می باشد و در مدهای مگا، سوپر (موتور بزرگ-پیستونی)، تیتانیوم تولید و به بازار عرضه می شود. این کولر گازی به دلیل کیفیت بالای ساخت و همچنین پرتاب باد عالی در بین مشتریان و همچنین فروشندگان محبوبیت خاصی دارد.

 

مشتریان عزیز می توانند جنرال گلد General GOLD را در ظرفیت های  12000، 18000، 24000، 30000 و 60000 از ما خرید کنند. همچنین امکان مراجعه حضوری (به امین حضور) در تهران  برای خریداران محترم وجود دارد.

این کولر گازی مدل های خود را عبارت GG نامگذاری می کند. به عنوان مثال برای ظرفیت 24000 مدل تیتانیوم با گاز 410، مدل به نام GG-S24000 PLATINUM 24000 BTU معرفی و به بازار عرضه می گردد. همچنین جنرال گلد به طور عمده با رنگ کارتن  قالبا نارنجی  بیشتر در بازار عرضه می گردد.

 

 

قیمت و همچنین امکان خرید جنرال گلد General GOLD کم مصرف ، کمپرسور روتاری، نمایشگر دیجیتال و موتور روتاری یا پیستونی را به راحتی می توانید با تماس با شماره09022270261خریداری کنید. علاوه بر دریافت اجناس از دست اول؛ می توانید از قیمت های مناسب ما نیز بهره مند شوید. ما مسیر را برایتان کوتاه کردیم : محصول خریداری شده توسط باربری به سراسر ایران ارسال خواهد شد

کولرگازی جنرال گلد18000

جنرال گلد یا این که به انگلیسی General Gold یکی‌از مارک های چینی بازار میباشد که در مسئله ایجاد سیستم سرمایش گازی , اسپلیت و سیستم های تهویه مطبوع فعالیت می کند . سیستم سرمایش گازی جنرال گلد از کیفیت ساخت عالی در کنار ارزش دوچندان مطلوب برخوردار‌است . پباده سازی سیستم سرمایش گازی General Gold مضاعف معمولی و زیباست . این خنک کننده گازی به رنگ سپید ساخت می شود و با چیدمان خانه شما به راحتی هماهنگ می شود . سیستم سرمایش گازی های جنرال گلد دارنده گاز R410 می‌باشند و مصرف انرژی زیر و سعی مضاعف خیر دارا هستند . جنرال گلد در بعضی از خنک کننده گازی های خویش از تکنولوژی اینورتر به کار گیری کرده است . این تکنولوژی در مصرف انرژی تا حد متعددی صرفه جویی کرده و سوز و سرما و گرمای یکنواختی را در اختیار شما قرار می‌دهد و به ارتفاع قدمت دستگاه بیشتر می نماید . اسپلیت جنرال گلد با سعی سرمایش و گرمایش به صورت اسپلیت تک پنل ساخته می‌شوند و از کیفیت ساخت خیر و خوبی برخوردار می‌باشند

جنرال گلد General GOLD یکی مارک های خوشنام در ایجاد کولرهای گازی هست و در مدهای مگا , سوپر ( موتور بزرگ - پیستونی ) , تیتانیوم ایجاد و به بازار عرضه می شود . این سیستم سرمایش گازی به دلیل کیفیت بالای ساخت و همینطور پرتاب باد خوب فی مابین مشتریان و همینطور فروشندگان محبوبیت خاصی دارااست .

این خنک کننده گازی دسته های خویش را عبارت GG نامگذاری می نماید . برای مثال برای گنجایش 24000 گونه تیتانیوم با‌گاز 410 , جور به اسم GG - S24000 PLATINUM 24000 BTUمعرفی و به بازار عرضه می شود .

 

کولرگازی جنرال گلد18000

جنرال گلد یا این که به انگلیسی General Gold یکی مارک های چینی بازار هست که در مسئله ساخت خنک کننده گازی , اسپلیت و سیستم های تهویه مطبوع فعالیت می کند . خنک کننده گازی جنرال گلد از کیفیت ساخت عالی در کنار ارزش فراوان مطلوب برخوردار‌است . پباده سازی سیستم سرمایش گازی General Gold زیاد معمولی و زیباست . این سیستم سرمایش گازی به رنگ سپید ساخت می شود و با چینش خانه شما به راحتی هماهنگ می شود . خنک کننده گازی های جنرال گلد دارنده گاز R410 می باشند و مصرف انرژی تحت و سعی مضاعف نیکی دارا‌هستند . جنرال گلد در بعضی از خنک کننده گازی های خویش از تکنولوژی اینورتر استعمال کرده است . این تکنولوژی در مصرف انرژی تا حد متعددی صرفه جویی کرده و سوزوسرما و گرمای یکنواختی را در اختیار شما قرار می‌دهد و به ارتفاع قدمت دستگاه طولانی تر می نماید . اسپلیت جنرال گلد با همت سرمایش و گرمایش به صورت اسپلیت تک پنل ساخته میشوند و از کیفیت ساخت نیکی برخوردار میباشند .

جنرال گلد General GOLD یکی‌از مارک های خوشنام در ساخت کولرهای گازی هست و در مدهای مگا , سوپر ( موتور بزرگ - پیستونی ) , تیتانیوم ایجاد و به بازار عرضه می شود . این سیستم سرمایش گازی به دلیل کیفیت بالای ساخت و همینطور پرتاب باد خوب بین مشتریان و همینطور فروشندگان محبوبیت خاصی داراست .

این سیستم سرمایش گازی دسته های خویش را عبارت GG نامگذاری می نماید . مثلا برای گنجایش 24000 دسته تیتانیوم به‌سرعت 410 , دسته به اسم GG - S24000 PLATINUM 24000BTU معرفی و به بازار عرضه می‌گردد


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 163
  • بازدید کلی : 301